در پارسه گیگ عضو شوید در پارسه گیگ عضو شوید

سه مرحله برای استفاده از سرویس میزبانی رایگان پارسه گیگ وجود دارد، ثبت نام کنید، فایل ها و سایت خود را ارسال کنید و در نهایت وب سایت خود را مدیریت کنید. ثبت نام بسیار ساده و مجانی است. شما می بایست دو فرم ساده را پر کرده و بعد از تایید آدرس ایمیل، به راحتی از سایت استفاده نمایید. پارسه گیگ به عنوان یکی از اولین سایت های ارائه کننده خدمات حرفه ای میزبانی وب رایگان می باشد. ارائه سرویس PHP و MySQL ما با به طور محسوسی از سایر سایت های ارائه دهنده چنین سرویسی متمایز ساخته است. برای عضویت در پارسه گیگ اقدام کنید !

 

   فایل های خود را ارسال کنید فایل های خود را ارسال کنید

پس از عضویت در پارسه گیگ، وب سایت شخصی شما با یک گیگابایت فضا ایجاد خواهد شد. سپس به سادگی می توانید فایل ها و صفحات وب خود را از طریق مرورگر یا حتی FTP ارسال کنید. پارسه گیگ امکان پشتیبانی از کد های PHP، دیتابیس MySQL و حتی قابلیت نصب برخی نرم افزار های پر کاربرد نظیر وبلاگ، گالری و تالار را بدون نیاز به دانش فنی را به شما می دهد. کلیه فایل های شما به حتی اگر اجرایی باشند، درست بعد از ارسال شدن قابل دسترسی و استفاده خواهند بود. همچنین امکان استفاده از دامین شخصی شما نیز به طور رایگان وجود دارد!

   وب سایت خود را مدیریت کنید وب سایت خود را مدیریت کنید

پس از اینکه سایت شما نصب و اجرا گردید، ممکن است مایل به ایجاد تغییرات در آنها باشید، که این کار به طور آنلاین میسر است. همچنین می توانید آمار بازدید سایت خود را ببینید، سایت ها و نرم افزار های بیشتری اضافه کنید و از سایر خدمات پارسه گیگ به طور رایگان استفده کنید. کلیه عملکرد ها توسط کنترل پانل اختصاصی پارسه گیگ انجام می پذیرد که بسیار ساده و در عین حال پیشرفته است. برای ارسال فایل می توانید از قسمت مدیریت فایل ها و حتی FTP استفاده کنید. با استفاده از خدمات ما، موفقیت سایت خود را تضمین کنید!

 

برای ورود به سایت روی تصویر بالا کلیک کنید