منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود


حملات جاسوسی که ممکنه منجر به سرقت اطلاعاتی و لو رفتن مثلا username و password شما بشه یکی از مشکلات همیشگی کاربران اینترنت است . امکان دارد که شما هم دچار حملات این چنینی شده اید؟
شاید شما اصلا متوجه این نرم افزارها و چنین مواردی نشوید . هرچند که شما یک آنتی ویروس خوب و قوی روی سیستم خود داشته باشید ( نکته : توجه کنید که Firewall ها نمیتوانند از ورود Spyware ها و Adware ها جلوگیری کنند و Antivirus ها هم نمیتوانند همه آنها رو شناسایی و از روی سیستم پاک کنند ) باز هم شما به یک برنامه برای از بین بردن هزاران نوع Adware و پاک کردن تمامی Spyware ها و تروجان ها و Keylogger ها و Spybots ها و Tracker های موجود بر روی سیستم نیاز دارید .
Spyware Doctor کامپیوتر شخصی شما را اسکن نموده وبه جستجو و شناسایی هزاران فایل خطرناک در ویندوز میپردازد. Spyware Doctor جایزه های متعددی دریافت کرده است و یکی از بهترین ابزارهای کشف و حذف جاسوس افزارها و حفاظت از کامپیوتر شما در برابر هزاران برنامه و فایلهای ناشناس مخرب از جمله جاسوس افزارها,ویروسها, ثبت کننده های کیبوردی و دیگر برنامه های تهدید کننده ویندوز به شمار میرود. این نرم افزار قدرتمند پس از شناسایی برنامه های مخرب آنها را قرنطینه کرده و در بانک خود گرد هم آورده و اطلاعاتی از هویت اصلی آن ها را مشخص میکند.
معمولا پس از ورود جاسوس افزار ها با مشکلاتی از جمله: کاهش سرعت سیستم، تغییر صفحه پیش فرض مرورگر ویا سایت جستجوگر آن، افزایش تعداد پیام های بی مورد و یا تبلیغات PopUp هنگام مرور وب سایت ها در اینترنت و بسیاری دیگر مواجه خواهید شد در چنین مواقعی استفاده و نصب سریع چنین نرم افزارهایی به شما توصیه میشود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Spyware Doctor 6.0.0.362:
- اسکن کامل و دقیق سیستم: کشف و حذف انواع مخربها از سیستم از جمله spyware, adware, malware
Trojans, keyloggers, spybots, adbots and trackware و نمایش کلیه حملات صورت گرفته در سیستم
- محافظت از برنامه های در حال اجرا در شبکه اینترنت ، همچنین حفاظت از مرورگر شما و حذف کوکی ها
- جستجوی هوشمند ، دقیق، قدرتمند و سریع برای یافتن جاسوس ابزارهای نفوذ یافته در دل رایانه
- محافظت از سیستم با ایجاد گارد حفاظتی, دربرابر نفوذ هکرها و جاسوس ها بعلاوه کنترل ActiveX ها که خود منشا مشکلات در اینترنت اکسپلورر میباشند
- بلوکه و جلوگیری از اجرای تبلیغات زنجیره ای کوچک و اعصاب خورد کن موسوم به PopUp در هنگام مرور وب سایت ها
- هوشمند در جستجوهای عمیق و کشف مخرب افزارهایی که خود را بصورت های گوناگون در سیستم و در میان پرونده های تو در تو پنهان کرده اند
- امکان بروز رسانی سریع و دریافت اطلاعات روز از اینترنت ,جهت شناسایی مخرب افزارهای جدید
- بهینه سازی تنظیمات و افزایش سرعت نرم افزار نصب به نسخه های قبلی
- استفاده از Total Spider technology جهت تشخیص سریع برنامه های جاسوسی
- اجرای نرم افزار به صورت realtime این برنامه سیستم شما رو بصورت جامع و گسترده مورد آنالیز قرار می دهد
- قابلیت توقف و ادامه دادن مجدد جستجو
- استفاده از تکنولوژی Total Spider technology جهت تشخیص سریع و به موقع جاسوس ابزارها
- قابلیت قرنطینه کردن و باز گردانی مجدد فایلهای مورد تهاجم قرار گرفته
- قابلیت جستجو Drive های خارجی (مانند USB stick و ...)
- فضای کاربری آسان و انجام عملیات دلخواه تنها با یک کلیک
- قابلیت پشتیبانی از 13 زبان زنده دنیا
- امکان به روز رسانی نرم افزار
- قابلیت قرنطینه کردن برنامه های جاسوسی
- سازگاری با سیستم های عاملWindows Vista™, XP and 2000
- و...


علائم جاسوس افزارها:
آدرس های تغییر یافته Home Page یا صفحه خانگی مرورگرها، تغییر پیدا کردن جستجو های پیش فرض وب به سایت های ناشناخته و بمباران شدن توسط تبلیغات popup های متعدد، از علایم معمول و مرسوم وجود جاسوس افزارها در سیستم هستند، که ضرر های خاصی نداشته و فقط به تغییرات جزیی در سیستم می پردازند. برخی دیگر از جاسوس افزارها پا را فراتر از این گذاشته و به جمع آوری و دزدیدن اطلاعات مهمتری همچون کلمات عبور یا اطلاعات کارت های اعتباری کاربر میپردازند.
 انتشار جاسوس افزار ها معمولا از طریق پست الکترونیک، نرم افزار های اشتراک گذاری فایل ها، کلیک های اشتباه و وسوسه انگیز بروی تبلیغات و لینک های وب سایت و ... منتشر میشوند. برای جستجو و حذف جاسوس افزار ها از کامپیوتر، میتوان رد هر فایلی را که از اینترنت دریافت کرده اید در کامپیوتر خود پیدا کرده و آن را به طور کامل حذف کنید. ولی این کار چندان هم ساده نیست، چرا که جاسوس افزارها معمولا پس از نفوذ به سیستم ها از خود چند کپی دیگر ساخته و خود را در مکان های مختلف کامپیوتر تکثیر و سپس مخفی میکنند، بنابر این پیدا کردن وحذف آنها به روش دستی امری است مشکل و شاید امکان ناپذیر؟! در این سو شرکت های ضد ویروس و ضد جاسوس نیز بیکار ننشسته و در جهت افزایش ضریب امنیت در کامپیوترها به تولید ابزارهای مختلف ضد جاسوس، موسوم به AntiSpy ها پرداخته اند که وظیفه آنها جستجو و حذف اتوماتیک جاسوس افزارها میباشد. از آنجایی که Firewall ها وAntivirus های حال حاضر توانایی شناسایی و جلوگیری از نفوذ بسیاری Spyware ها و Adware ها را ندارند این وظیفه بر عهده دیگر نرم افزار های اینکاره موسوم به AntiSpy ها میباشد. (البته بزودی شاهد ادغام جاسوس افزارها و آنتی ویروسها و ارائه هر دو با هم (مانند نرم افزارهای 2 کاره آنتی ویروس+دیواره آتش) خواهید بود ولی تا رسیدن آن زمان بهتر است از وجود حداقل یک برنامه ضد جاسوس در سیستم خود استفاده کنید)

ابزارهای Spyware Doctor :
- Spyware & Adware Scanner Keylogger
- Guard Popup
- Blocker Phishing
- Protector Real Time
- Protection Browser
- Guard Spyware Cookie
- Guard Malware
- Immunizer


 قیمت:  29.95  دلار آمریکا
 دانلود -  14.2 مگابایت | لینک کمکی
 پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com
 تصویری از محیط برنامه